Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne digimaksete kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 18:09:38 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Ildikó Gáll-Pelczi juhtimisel koostatud eriaruanne 01/2025: „Digimaksed 
ELis: edusamme on tehtud nende turvalisemaks, kiiremaks ja odavamaks 
muutmisel, kuigi mõned puudused püsivad“.

ELi lähenemisviis digimaksetele on aidanud muuta need kasutajatele 
turvalisemaks, kiiremaks ja odavamaks. Audiitorid osutavad siiski kahele 
peamisele aspektile seoses hinnasekkumiste ja kontoandmete jagamisega. 
Esiteks ei ole ühtegi õiguslikku sätet, mis nõuaks, et Euroopa Komisjon 
vaataks korrapäraselt läbi ELi hinnasekkumised, eriti kaarditasude puhul. 
Teiseks võib kontoandmete tasuta jagamine takistada kvaliteetsete avatud 
panganduse teenuste osutamist ELis.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2025-01>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .